Projekt KULTURNA ŠOLA izvaja Javni sklad za kulturne dejavnosti (JSKD) z namenom, da bi spodbujal kulturno vzgojo, omogočal ustvarjalnost mladih ter podpiral kakovostne dosežke na različnih umetnostnih področjih. Naša šola je naziv »KULTURNA ŠOLA« prvič prejela leta 2009, vmes smo še dvakrat dokazali, da si naziv zaslužimo obdržati. Z različnimi kulturnimi dejavnostmi se trudimo popestriti dogajanje na šoli in širše v lokalni skupnosti. Aktivnosti obsegajo glasbeno, likovno, gledališko, folklorno dejavnost, novinarstvo, ples, literaturo, poudarek dajemo ohranjanju kulturne dediščine. Prireditvam in drugim dogodkom se pridružijo tudi otroci iz vrtca, ki dogajanje popestrijo in dodatno obogatijo. Šola je namreč v kraju in krajevni skupnosti glavni in (skoraj) edini prostor, kjer se odvija kulturno dogajanje – ne samo za otroke in njihove starše, ampak tudi ostale prebivalce. Naziv s ponosom nosimo in trudili se bomo, da bi še naprej skrbeli za pestro kulturno dogajanje.
Kontakt
E-mail: os.podgora@guest.arnes.si
tel: 059 355 130 (tajništvo)
tel: 059 355 139 (kuhinja)
Pomembne povezave
Kulturna šola
Poišči
Izmenjevalnica oblačil
Izmenjevalnica oblačil bo v soboto, 5. 10. 2024, med 9.00 in 13.00 na balinišču pri baru Oranž. Sprejem oblačil bo dan prej, v petek, 4. 10. 2024, od 18.00 do 20.00. Več informacij najdete na priloženem letaku.
Tečaj osnov računalništva in izdelovanja spletnih kvizov
Vabimo vas na brezplačen tečaj osnov računalništva in izdelovanja spletnih kvizov. Raziskali bomo najpogosteje uporabljane urejevalnike besedil, datoteke ustrezno shranjevali in si jih delili prek elektronske pošte, se naučili, kako izdelati zanimiv interaktivni spletni kviz, preverili, kako si lahko koristno pomagamo z umetno inteligenco ter po svojih najboljših močeh odgovarjali na vaša sproti...
Priporočila
-
BRANJE Z RAZUMEVANJEM
Branje je naučena kompleksna dejavnost. Temelji na
kombinaciji čutilnih, zaznavnih in umskih procesov. Za
uspešno učenje branja so torej potrebne dobro razvite
čutilne funkcije in zaznavni procesi (uspešno zaznavanje velikosti, oblike, smeri, lege zaporedja in druge zaznavne karakteristike pisnih znakov). Velik pomen se
pripisuje tudi fiziološki razvojni stopnji otroka in njegovi intelektualni razvitosti.